Wróć

Z kroniki żałobnej hufca

Z kroniki żałobnej hufca

🕔14:35, 8.lut 2016

12670440_442667662596507_5427963979507978898_n

Dyżur ws. ewidencji

🕔15:20, 5.lut 2016

Druhny i Druhowie!
Jeśli ktoś z Druhen i Druhów z różnych przyczyn nie mógł skorzystać z dyżuru „ewidencyjnego”, który odbył się w ostatnim czasie, to zapraszam zainteresowanych, chcących uzupełnić ewidencje swojej jednostki na kolejny dyżur „ewidencyjny”,  który odbędzie się w najbliższy poniedziałek (8.02.2016r.) w godzinach 16:00 – 18:30.

Podczas tego dyżuru będziecie mogli:
– otrzymać dostęp do systemu ESHD dla swojej jednostki (potrzebny będzie dowód osobisty)
– uzyskać pomoc w temacie obsługi ewidencji
– pod „moim okiem” zaktualizować dane w Waszych jednostkach.

Serdecznie zapraszam

phm. Kamil Domański HR
Administrator ESHD

 …

Wyniki WOŚP

🕔09:40, 2.lut 2016

Przekazujemy otrzymane od komendy Sztabu WOŚP wyniki indywidualne i środowiskowe finansów zebranych podczas 24 Finału.

WOŚP zestawienie indywidualne

WOŚP zestawienie środowisk

Dyżur administratora systemu Ewidencja ZHP

🕔10:51, 26.sty 2016

Druhny i Druhowie,
Informuję, że w dniach:
– 28.01.2016r.(czwartek) w godzinach 15:30 – 17:30
– 30.01.2016r. (sobota) w godzinach 16:30 – 18:30
– 31.01.2016r. (niedziela) w godzinach 16:30 – 18:30
w siedzibie Hufca Wrocław będę na dyżurze „Ewidencyjnym”.

Podczas tego dyżuru będziecie mogli:
– otrzymać dostęp do systemu ESHD dla swojej jednostki (potrzebny będzie dowód osobisty)
– uzyskać pomoc w temacie obsługi ewidencji.
– pod „moim okiem” zaktualizować dane w waszych jednostkach.

Zachęcam Was wszystkich do skorzystania z dyżuru abyśmy wszyscy w terminie mogli wykonać prośbę zawartą w piśmie Komisji Rewizyjnej Hufca ZHP Wrocław która jest spowodowana „Uchwałą Centralnej Komisji Rewizyjnej nr. 37/XXXVIII/2015 z dnia 21.11.2015”

Czuwaj!
phm. Kamil Domański HR
Administrator ESHD

Relacja ze sztabu WOŚP

🕔21:46, 9.sty 2016


WOŚP 2016 – ważne

🕔21:27, 9.sty 2016

Uwaga szefowie patroli, uwaga wolontariusze, uwaga sztab! Uruchomiliśmy specjalny numer na który możecie wysłać sms z informacją gdzie kwestujecie, tak aby nasz fotograf do nas dotarł. Piszcie na 575-483-100.

Dodatkowo jeśli macie jakieś problemy lub coś niepokojącego się dzieje udostępniamy numer do zastępcy komendanta sztabu hm. Kasi Lenk – 697-665-058. Dzwońcie w nagłych przypadkach.
Siema! To już jutro!
24 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY…

Sztab WOŚP – Pilna informacja

🕔10:25, 4.sty 2016

W dniu 7.01 od godziny 17.30 rozdawane będą identyfikatory wolontariuszy oraz puszki. Zapraszamy tylko patrolowych lub opiekunów patroli.…

Pilne – WOŚP

🕔21:49, 20.gru 2015

Pilna informacja do patrolowych WOŚP. Zdjęcia do identyfikatorów MUSZĄ być dokładnie o wymiarach 800 px wysokości, 600 px szerokości. Zdjęcia mają być typu legitymacyjnego tj. widoczna jedynie twarz i ew popiersie. Wszystkie inne zdjęcia są odrzucane i mogą spowodować niedodanie do listy wolontariuszy. Patrolowych którzy przesłali inne zdjęcia zobowiązani są dostarczyć prawidłowe do dnia jutrzejszego do za pośrednictwem e-maila: sztab.wosp@wroclaw.zhp.pl

Komenda Sztabu WOŚP…

Nabór do sztabu WOŚP

🕔10:07, 26.lis 2015

Rusza szczegółowy nabór wolontariuszy Sztabu ZHP Wrocław. Szczegóły w Zasadach działania Sztabu ZHP Wrocław

Czekamy na zgłoszenia patroli z wypełnionymi danymi oraz zdjęcia do identyfikatorów. Zespół Informacji i Promocji wkrótce przeprowadzi drugą akcję sesji fotograficznej dla patroli hufca (szczegóły wkrótce) – jeśli twoje środowisko nie może dotrzeć do hufca prosimy o wcześniejszy kontakt na adres promocja@wroclaw.zhp.pl .
Pamiętajcie, że termin nadsyłania formularzy zgłoszeniowych i  zdjęć upływa 10 grudnia 2015.

Formularz zgłoszeniowy WOŚP 2016 

Oświadczenie opiekuna i patrolowego WOŚP 2016

Zobowiązanie wolontariusza – zgoda rodzica WOŚP 2016

Wigilia instruktorska

🕔10:31, 20.lis 2015

Wigilia Instruktorska Hufca odbędzie się 17 grudnia o godz. 17:30 w naszej siedzibie.
Zgłoszenia do 14 grudnia ankietą : http://goo.gl/forms/LaZhMcX1wh

Inwentaryzacja środowisk – pilne

🕔11:38, 12.lis 2015

W związku z informacjami podanymi na ostatniej odprawie kadry, proszę wszystkich drużynowych i szczepowych o jak najszybsze przesłanie arkuszy spisu z natury lub oświadczeń o nieposiadaniu majątku przez jednostkę na adres skarbnik@wroclaw.zhp.pl oraz złożenie wersji podpisanej, papierowej w Hufcu do dnia 23.11.2015 r. Termin ten jest ostateczny. W przypadku niezłożenia arkuszy spisu z natury zostaną wyciągnięte konsekwencje w stosunku do jednostek.

Proszę, pamiętajcie, że wpisujemy na listę rzeczy:

1) o wartości nie mniejszej niż 50 zł (np. namioty, krótkofalówki)
2) których wartość jest mniejsza od 50 zł, ale trwałość i czas użytkowania jest bardzo długi (np. czajnik, stara kanadyjka) – w tym wypadku osoby wyceniające będą indywidualnie rozpatrywać zasadność wpisu do arkusza
3) które są w umiarkowanym, dobrym lub bardzo dobrym stanie – zepsute i nienadające się do użytkowania należy skasować.
4) także te, które zakupiliście w czasie, który minął od ostatniej inwentaryzacji (np. kuchenka gazowa kupiona na obóz).

I jeszcze cenna informacja dla prowadzących książki inwentarzowe w środowiskach.

Niskocenne składniki rzeczowe (przedmioty majątku trwałego o niskiej cenie jednostkowej od 50,00 zł do 3 500,00 zł włącznie, których nie zalicza się do środków trwałych) należy ewidencjonować w księgach inwentarzowych z podziałem na grupy:

Grupa I      –    urządzenia i narzędzia warsztatowe oraz gospodarcze,
Grupa II     –    pomoce programowe i urządzenia kulturalno-oświatowe,
Grupa III    –    meble i urządzenia biurowe,
Grupa IV    –    sprzęt noclegowy, obozowy i kwatermistrzowski,
Grupa V     –    pomieszczenia obozowe i kwatermistrzowskie,
Grupa VI    –    zbiory biblioteczne.

Dla każdej grupy powinna być prowadzona osobna strona w książce inwentarzowej.

Numer przedmiotu …

Spotkanie hufcowej Kapituły Stopni Wędrowniczych

🕔09:33, 10.lis 2015

Serdecznie zapraszamy na posiedzenie Kapituły Stopni Wędrowniczych, która odbędzie się  11.11. 2015 r. tj. środa,  o godz. 19.00 w Komendzie Hufca Wrocław. Osoby zamykające bądź otwierające stopnie proszone są o przesłanie informacji potwierdzającej ich przybycia do dnia: 10.11.2015 na adres  ksw@wroclaw.zhp.pl
pwd. Ewelina Piskorska.…

Obchody Święta Niepodległości 11 listopada

🕔08:37, 10.lis 2015

1. Msza Św. rozpoczynająca obchody – 10.00 w kościele garnizonowym św. Elżbiety.
2. Apel i radosna parada – zbiórka pod kościołem garnizonowym o godzinie 11.00. Po apelu ok. 12.30 rozpocznie się radosna parada niepodległości
3. Komenda Hufca wraz z zespołem programowym organizuje grę okolicznościową dla wszystkich metodyk. Gra odbędzie się 11 listopada po radosnej paradzie (ok.13.30). Chętne osoby i patrole proszone są o zgłoszenie swojej obecności do 10.11.2015 na adres program@wroclaw.zhp.pl
4. Zespół Informacji i Promocji od zakończenia parady do godziny 18.00 w siedzibie hufca będzie organizował sesję fotograficzną w mundurach, w szczególności przeznaczoną do wolontariuszy WOŚP ale otwartą również na harcerzy i środowiska nie biorące udział w orkiestrze.…

Sesja fotograficzna.

🕔09:58, 6.lis 2015

Zespół Informacji i Promocji zaprasza drużyny (w szczególności te biorące udział w WOŚP) na sesję fotograficzną do hufca 11.11 po paradzie niepodległości. Będziemy robili zdjęcia legitymacyjne w mundurach, które będziecie mogli wykorzystać do legitymacji, książeczek i profilówek. Będziemy działali do godziny 18 a cała akcję powtórzmy na początku grudnia. Drużyny chętne prosimy o notkę na adres promocja@wroclaw.zhp.pl z informacją że będziecie.…

Odprawa kadry

🕔09:56, 6.lis 2015

Hufcowe Spotkanie Integracyjno-Informacyjne (ODPRAWA): 9.11 (poniedziałek) godz: 17:30 w Hufcu.

Komenda hufca zaprasza wszystkich instruktorów, osoby pełniące funckje instruktorskie oraz osoby w wieku wędrowniczym poszukujące pól służby i chcące poznać bliżej kadrę naszego Hufca. 

Pomoc dla poczty harcerskiej Szaniec

🕔12:12, 20.paź 2015

Poczta Harcerska 28 Wrocław – „Szaniec” zwraca się z prośbą do środowisk harcerskich Hufca Wrocław o pomoc w wykonywaniu chorągiewek, które zostaną wykorzystane przy akcji Pamięć 2015 .

Akcja Pamięć ma na celu upamiętnienie Instruktorów i Harcerzy , którzy odeszli na wieczną wartę oraz upamiętnienie miejsc Pamięci Narodowej . Spotkania dla wszystkich chętnych odbędą się w siedzibie naszego Hufca ( pl. Świętego Macieja 5 A) w dniu 21 i 22 października ( środa i czwartek ) w godzinach od 17 do 19:30 . Wszystkich chętnych do pomocy prosimy o przyniesienie nożyczek .

CZUWAJ !
Krzysztof Mosiewicz
kontakt : 603-133-215…

Wybrano Władze Hufca

🕔19:33, 17.paź 2015

12171183_961776853878684_1532045092_o

Zjazd hufca wybrał następujące władze:

Komenda:
phm. Łukasz Dudkiewicz – Komendant,
pwd. Jakub Ostrowski – skarbnik,
phm. Olga Dudkiewicz – zastępca ds. pracy z kadrą,0
phm. Dominika Czarkowska – zastępca ds. kształcenia,
pwd. Katarzyna Boćkowska – zastępca ds. programu,
phm. Joanna Krzyżosiak – członek komendy,
pwd. Sławomir Obara – członek komendy

Komisja Rewizyjna:
phm. Anna Krygicz – przewodnicząca,
pwd. Magdalena Ucinek – zastępca przewodniczącej,
hm.Marta Bajrakowska-Syrek – sekretarz,
phm. Maciej Gralak – członek,
pwd. Piotr Wieczorek – członek

Kurs przewodnikowski „KOPALNIA DIAMENTÓW”

🕔13:58, 6.paź 2015

kopalnia

UWAGA! UWAGA! Poszukujemy ochotników gotowych na wyjątkowe wyzwanie! Zbieramy brygadę śmiałków, którzy wyruszą z nami w najgłębsze głębiny w poszukiwaniu prawdziwych diamentów.
Podczas wyprawy do Kopalni Diamentów zostaniesz wyposażony w niezbędne narzędzia oraz solidnie przeszkolony, rozwiniesz umiejętności i nabędziesz nową wiedzę, zdobędziesz diamenty, które pomogą Ci zostać Instruktorem ZHP.

Warunki przyjęcia do brygady kopalnianej:
• Ukończony 16 rok życia
• Posiadanie przynajmniej III stopnia harcerskiego
• Otwarta lub planowana próba na stopień przewodnika.

Spełniasz warunki? Nie brak Ci motywacji do ciężkiej pracy? Dołącz do naszej niezwyciężonej brygady!

Czuwaj!
Oddział górniczy organizujący wyprawę:
Zespół Kadry Kształcącej „Zarzewie”…

INWENTARYZACJA MAJĄTKU ŚRODOWISK

🕔13:15, 4.paź 2015

W związku z informacjami podanymi przed wakacjami i na ostatniej odprawie kadry, proszę wszystkich drużynowych i szczepowych o jak najszybsze przesłanie arkuszy spisu z natury na adres hufiec@wroclaw.zhp.pl.

Podpisane proszę dostarczyć na odprawę lub na dyżur. W przypadku problemów z tym lub pytań, proszę o kontakt z komendą.

Proszę, pamiętajcie, że wpisujemy na listę rzeczy:

1) o wartości nie mniejszej niż 50 zł (np. namioty, krótkofalówki)

2) których wartość jest mniejsza od 50 zł, ale trwałość i czas użytkowania jest bardzo długi (np. czajnik, stara kanadyjka) – w tym wypadku osoby wyceniające będą indywidualnie rozpatrywać zasadność wpisu do arkusza

3) które są w umiarkowanym, dobrym lub bardzo dobrym stanie – zepsute i nienadające się do użytkowania należy skasować.

4) także te, które zakupiliście w czasie, który minął od ostatniej inwentaryzacji (np. kuchenka gazowa kupiona na obóz).

Nowe rozkazy

🕔10:49, 25.wrz 2015

Na stronie hufca dostępne są nowe rozkazy od L10 do L13. Prosimy o zapoznanie się szczególnie z rozkazem L13 w którym znajduje się lista delegatów na zjazd hufca.

Zakładka rozkazy

Harcerski Start

🕔12:14, 14.wrz 2015

12030838_10153270686052987_703629946_nSzczep „Czarna 13″ zaprasza wszystkie jednostki hufca na „Harcerski Start”. Impreza odbędzie się 10 października i przeznaczona jest dla wszystkich pionów wiekowych. Patrole 5-10 wraz z pełnoletnim opiekunem zgłaszają się na adres szczepczarna13wroclaw@gmail.com przesyłając kartę zgłoszenia do dnia 30 września. Wszystkie informacje odnośnie zgłoszeń dostępne są w regulaminie imprezy.

Regulamin harcerskiego startu

Zgoda na udział dziecka

karta zgłoszenia

 …

Odszedł na wieczną wartę

🕔21:24, 18.sie 2015

zalobaZ żalem zawiadamiamy, że w dniu 14 sierpnia br. odszedł na wieczną wartę dh hm Nazim Rudkowski, najstarszy członek Kręgu Seniorów i Starszyzny „Rodło”, wieloletni instruktor ZHP. Pogrzeb odbędzie się dnia 24 sierpnia br. o godz.13.20 na Cmentarzu Osobowickim we Wrocławiu.…

Dyżur wakacyjny

🕔13:59, 1.sie 2015

Najbliższy dyżur w siedzibie hufca odbędzie się w poniedziałek 3.08 od 19.00 do 21.00 – dyżur będzie pełnić dh. Joanna Krzyżosiak.

Obozy rozliczane są się z dh. Anną Binkowską  lub Magdaleną Ucinek po telefonicznym uzgodnieniu terminów.…

Nowe minima stron ZHP

🕔13:55, 1.sie 2015

W załączniku przedstawiamy uchwałę dotyczącą nowych minimów stron internetowych ZHP. Wszystkie jednostki posiadające własną stronę są zobligowane do zastosowania się do niniejszej uchwały.

Uchwała

załącznik

Zakończenie Roku Zuchowego

🕔00:25, 28.cze 2015


20.6.2015r. Wrocławskie Gromady Zuchowe wzięły udział w sportowej olimpiadzie! Była to wspaniała okazja do wspólnej zabawy tuż przed zakończeniem roku szkolnego. W biwaku udział wzięła 68 WGZ „Wilczki” oraz 6 WGZ „Kicaki”. Mimo nieprzychylnej nam pogody, wszystko odbyło się zgodnie z planem.
Zuchy zostały podzielone na nowe olimpijskie zespoły. Każdy z nich miał swoją jakże orginalną nazwę oraz charakterystyczny okrzyk.
Jakie zadania na nas czekały? Wyścigi w workach, strzelanie z łuku, skoki na skakance- kto by pomyślał, że będzie to jedno z najtrudniejszych zadań! Zmierzyliśmy się także z grą, w której po wylosowaniu karteczki z przykładem trzeba bylo ułożyć odpowiednio wieżę z klocków. Stoczyliśmy bitwę balonową. Wspólnymi siłami wyśmienicie poradziliśmy sobie z pierwszą częścią olimpiady.
Po przerwie na obiad i chwili od poczynku wzięliśmy udział w zawodach grupowych. Gromadami biegliśmy w sztafecie z balonikiem, graliśmy w bule- rodzice naszych zuchów także przyłączyli się do zabawy, stwarzając wlasną drużynę. Udało nam się nie zbić balonika z wodą podczas wyścigów z łyżkami.
Po zawodach wszystkie zuchy otrzymały sprawność „olimpijczyka” oraz medal!
Dziekujemy HOW Stanica za udostepnienie miejsca na nasze zajęcia.
Pwd Aleksandra Brzezicka

Infopaczka

Otrzymuj maile informujące o bieżących sprawach, propozycjach programowych oraz ciekawostkach.

Newsy ZHP

Harcerski Rachunek Sumienia to propozycja przygotowana przez Zespół Wychowania Duchowego i Religijne [...]

Programowa wiosna nadchodzi! 9-10 kwietnia 2016 roku w Warszawie odbędą się dwa wydarzenia skierowan [...]

Związek Harcerstwa Polskiego jest organizacją zrzeszającą ponad 100 tysięcy osób. Każdego dnia harce [...]

CSI ZHP zaprasza na Kurs Kadry Kształcącej II stopnia REBAT. Jest to kolejny kurs dla kształceniowcó [...]

Czy wiesz, że to już trzeci raz, kiedy w Dzień Myśli Braterskiej wspólnie oddamy krew? Wielkimi krok [...]

W tym roku także możesz przyjechać do Warszawy, by razem z nami świętować rocznicę Akcji pod Arsenał [...]

CSI ZHP wspólnie z chorągwianymi szkołami i zespołami kadry kształcącej zaplanowała w 2016 roku cykl [...]

Schronisko Harcerskie Głodówka Na południowym stoku Cyrhli, skąd rozciąga się przepiękny widok na pa [...]